Tibia Mod
Forum zostało Przeniesione tutaj:
http://tibiamod.xaa.pl/

Zapraszam.

Join the forum, it's quick and easy

Tibia Mod
Forum zostało Przeniesione tutaj:
http://tibiamod.xaa.pl/

Zapraszam.
Tibia Mod
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

[MoveEvents] Automatyczne szukanie wolnego domku by Oskar

Go down

[MoveEvents] Automatyczne szukanie wolnego domku by Oskar Empty [MoveEvents] Automatyczne szukanie wolnego domku by Oskar

Pisanie by darkes Czw Lis 15, 2012 8:01 pm

Są dwie wersje, choć obie równie użyteczne.
Kod:
local config = {
                {x=1339,y=623,z=7},
                {x=1356,y=623,z=7},
                {x=1364,y=619,z=7}
                }

function onStepIn(cid, item, pos, frompos, topos)
for i = 1, #config do
    local id = getHouseFromPos(config[i])
    if getHouseOwner(id) == 0 then
        doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, 'Domek '..getHouseName(id)..' z miasta '..getTownName(getHouseTown(id))..' o powierzchni '..getHouseTilesCount(id)..'sqm jest wolny.')
        return doTeleportThing(cid, getHouseEntry(id))
    else
        if i == #config then
            return doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, 'Wszystkie domki są zajęte.'), doTeleportThing(cid, frompos)
        end
    end
end
return true
end 

Wpisujemy jakąkolwiek pozycję z wnętrza domku, po czym skrypt sprawdzi czy domek jest wolny, jeśli tak przeteleportuje nas przed wejście, jeśli nie to sprawdza następną pozycję.

Oraz druga, bez wpisywania pozycji. Wystarczy wpisać id miast, które mają być sprawdzane.
Kod:
local id_miast = {1}

function onStepIn(cid, item, pos, frompos, topos)
for i = 1, #id_miast do
    local id = getTownHouses(id_miast[i])
    for v = 1, #id do
        if getHouseOwner(id[v]) == 0 then
            doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, 'Domek '..getHouseName(id[v])..' z miasta '..getTownName(getHouseTown(id[v]))..' o powierzchni '..getHouseTilesCount(id[v])..'sqm jest wolny.')
            return doTeleportThing(cid, getHouseEntry(id[v]))
        else
            if v == #id then
                return doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, 'Wszystkie domki są zajęte.'), doTeleportThing(cid, frompos)
            end
        end
    end
end
return true
end 
Wiadomość jeśli domek będzie pusty:
22:43 Domek Greenpoint #1 z miasta Macindaw o powierzchni 276sqm jest wolny.

darkes
Uploader

Liczba postów : 27
Join date : 13/11/2012

Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach