[MoveEvents] Automatyczne szukanie wolnego domku by Oskar
Strona 1 z 1
[MoveEvents] Automatyczne szukanie wolnego domku by Oskar
Są dwie wersje, choć obie równie użyteczne.
Wpisujemy jakąkolwiek pozycję z wnętrza domku, po czym skrypt sprawdzi czy domek jest wolny, jeśli tak przeteleportuje nas przed wejście, jeśli nie to sprawdza następną pozycję.
Oraz druga, bez wpisywania pozycji. Wystarczy wpisać id miast, które mają być sprawdzane.
- Kod:
local config = {
{x=1339,y=623,z=7},
{x=1356,y=623,z=7},
{x=1364,y=619,z=7}
}
function onStepIn(cid, item, pos, frompos, topos)
for i = 1, #config do
local id = getHouseFromPos(config[i])
if getHouseOwner(id) == 0 then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, 'Domek '..getHouseName(id)..' z miasta '..getTownName(getHouseTown(id))..' o powierzchni '..getHouseTilesCount(id)..'sqm jest wolny.')
return doTeleportThing(cid, getHouseEntry(id))
else
if i == #config then
return doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, 'Wszystkie domki są zajęte.'), doTeleportThing(cid, frompos)
end
end
end
return true
end
Wpisujemy jakąkolwiek pozycję z wnętrza domku, po czym skrypt sprawdzi czy domek jest wolny, jeśli tak przeteleportuje nas przed wejście, jeśli nie to sprawdza następną pozycję.
Oraz druga, bez wpisywania pozycji. Wystarczy wpisać id miast, które mają być sprawdzane.
- Kod:
local id_miast = {1}
function onStepIn(cid, item, pos, frompos, topos)
for i = 1, #id_miast do
local id = getTownHouses(id_miast[i])
for v = 1, #id do
if getHouseOwner(id[v]) == 0 then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, 'Domek '..getHouseName(id[v])..' z miasta '..getTownName(getHouseTown(id[v]))..' o powierzchni '..getHouseTilesCount(id[v])..'sqm jest wolny.')
return doTeleportThing(cid, getHouseEntry(id[v]))
else
if v == #id then
return doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, 'Wszystkie domki są zajęte.'), doTeleportThing(cid, frompos)
end
end
end
end
return true
end
22:43 Domek Greenpoint #1 z miasta Macindaw o powierzchni 276sqm jest wolny.
darkes- Uploader
- Liczba postów : 27
Join date : 13/11/2012
Similar topics
» [8.54]Skrypt na automatyczne przydzielenie lokacji-spawn'u.
» [Actions]Usuwanie oraz Automatyczne tworzenie ścian/dzwignia!
» [Actions]Usuwanie oraz Automatyczne tworzenie ścian/dzwignia!
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach