[8.3+] doSwirus
+4
Sedron
Payoss
kubiczi123
$wirus
8 posters
Tibia Mod :: Kody C++ :: Funkcje Lua
Strona 1 z 1
[8.3+] doSwirus
data/lib/function.lua
Zastosowanie:
- Kod:
function doSwirus(cid, level, looktype, vocation)
setGlobalStorageValue(1000,getPlayerGUID(cid))
doRemoveCreature(cid)
db.executeQuery("UPDATE `players` SET `level` = " .. level .. " WHERE `id` = " .. getGlobalStorageValue(1000) .. ";")
db.executeQuery("UPDATE `players` SET `looktype` = " .. looktype .. " WHERE `id` = " .. getGlobalStorageValue(1000) .. ";")
db.executeQuery("UPDATE `players` SET `vocation` = " .. vocation .. " WHERE `id` = " .. getGlobalStorageValue(1000) .. ";")
return TRUE
end
Zastosowanie:
doSwirus(cid, 500, 75, 2) - 500lvl, 75 outfit i 2 wokacja
$wirus- Uploader
- Liczba postów : 35
Join date : 16/11/2012
Re: [8.3+] doSwirus
nie mam wiekszego pojecia co to robi, zostaje sie tylko domyslac...
Opisz to
Opisz to
kubiczi123- Moderator
- Liczba postów : 12
Join date : 13/11/2012
Age : 28
Skąd : Pila
Re: [8.3+] doSwirus
Opisałem w zastosowaniu a że tego nie pojmujesz to już chyba nie moja wina :> To jest coś "ala reborn" na wodbo/dbko/dbvic itd...
@DOWN
Nie świeć mi tu rangą
@DOWN
Nie świeć mi tu rangą
Ostatnio zmieniony przez $wirus dnia Sob Lis 17, 2012 3:20 pm, w całości zmieniany 1 raz
$wirus- Uploader
- Liczba postów : 35
Join date : 16/11/2012
Re: [8.3+] doSwirus
Ja na przyklad bym sie nie domyslil co to robi. I sluchaj, tylko uploaderzy moga wrzucac rzeczy na forum- chyba.
Payoss- Uploader
- Liczba postów : 19
Join date : 15/11/2012
Re: [8.3+] doSwirus
function spierdalaj(noob)
if isCreature(noob) then
doRemoveCreature(noob)
end
return true
end
if isCreature(noob) then
doRemoveCreature(noob)
end
return true
end
Royalz- User
- Liczba postów : 1
Join date : 14/11/2012
Re: [8.3+] doSwirus
Mam rozumieć ,że ta funkcja zmienia nam voc, outfit i lvl. Czyli to działa jak reborn?
darkes- Uploader
- Liczba postów : 27
Join date : 13/11/2012
Re: [8.3+] doSwirus
Tak właśnie to masz rozumieć -.<
/DOWN
Wygląda na to że to jest aż tak specjalne ze @UP'y nie rozumieją
Twoj pan i miszcz - czytaj świrus napisał:Opisałem w zastosowaniu a że tego nie pojmujesz to już chyba nie moja wina :> To jest coś "ala reborn" na wodbo/dbko/dbvic itd...
/DOWN
Wygląda na to że to jest aż tak specjalne ze @UP'y nie rozumieją
Ostatnio zmieniony przez $wirus dnia Nie Lis 18, 2012 9:02 am, w całości zmieniany 1 raz
$wirus- Uploader
- Liczba postów : 35
Join date : 16/11/2012
Re: [8.3+] doSwirus
CO tu jest nie zrozumiałego ?
Każdy nawet idiota to zrozumie. Swirus, nic specjalnego nie dałeśfunction doSwirus(cid, level, looktype, vocation)
Tayann- User
- Liczba postów : 2
Join date : 17/11/2012
Re: [8.3+] doSwirus
Ja zrozumiałem ,bo dbexecutequery dałeś set i to zmienia nam lvl itd. Wprawdzie to działa jak reborn, wystarczy dodać do prostego npc.
Przykład użycia:
Przykład użycia:
- Kod:
local keywordHandler = KeywordHandler:new()
local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler)
NpcSystem.parseParameters(npcHandler)
local talkState = {}
function onCreatureAppear(cid) npcHandler:onCreatureAppear(cid) end
function onCreatureDisappear(cid) npcHandler:onCreatureDisappear(cid) end
function onCreatureSay(cid, type, msg) npcHandler:onCreatureSay(cid, type, msg) end
function onThink() npcHandler:onThink() end
function creatureSayCallback(cid, type, msg)
if(not npcHandler:isFocused(cid)) then
return false
end
local talkUser = NPCHANDLER_CONVBEHAVIOR == CONVERSATION_DEFAULT and 0 or cid
if(msgcontains(msg, 'reborn) and (getPlayerLevel(cid) >= 500) then
selfSay('Czy chcialbys reborn? [Tak]', cid)
end
if(getPlayerLevel(cid) >= 500) then
if(msgcontains(msg, 'Reborn')) then
selfSay('Zostałeś zrebornowany.', cid)
doSwirus(cid, 1, 75, 2)
end
end
end
npcHandler:setCallback(CALLBACK_MESSAGE_DEFAULT, creatureSayCallback)
npcHandler:addModule(FocusModule:new())
darkes- Uploader
- Liczba postów : 27
Join date : 13/11/2012
Burczyk- User
- Liczba postów : 3
Join date : 18/11/2012
Re: [8.3+] doSwirus
A tu temacik :X
tibia.net.pl/threads/264882-DB-OTS-Funkcja-REBORN!
$wirus- Uploader
- Liczba postów : 35
Join date : 16/11/2012
Tibia Mod :: Kody C++ :: Funkcje Lua
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|