[Talkactions]Zmiana Nicku tzw. Namelock poprzez GM'a
Strona 1 z 1
[Talkactions]Zmiana Nicku tzw. Namelock poprzez GM'a
Witam, przedstawiam wam skrypt na namelocka.
Skrypt wklejamy w Talkactions>scripts
Działa to na zasadzie : Dostajesz na GM zgłoszenie że chce dostać pewien player Namelocka, wchodzisz do gry wpisujesz następująco :
PS. Za każdą zmiane nicku odpiera graczowi 5dni pacc, oczywiście da się to zmienić :
Skrypt by mock (O.T.A.L)
Skrypt wklejamy w Talkactions>scripts
- Kod:
function changeName(guid,name,old)
db.executeQuery('UPDATE `'..sqlDatabase..'`.`players` SET `name` = "'..name..'" WHERE
`players`.`id` ='..guid..' AND CONVERT( `players`.`name` USING utf8 ) = "'..old..'" LIMIT 1
;')
end
function setPlayerName(cid,name)
guid = getPlayerGUID(cid)
dofile("config.lua")
local coisa = db.getResult("SELECT `name` FROM `"..sqlDatabase.."`.`players` WHERE `id` =
".. guid ..";")
if coisa ~= nil then
old = coisa:getDataString("name")
addEvent(doRemoveCreature, 100, cid)
addEvent(changeName, 200, guid,name,old)
end
end
local config = {
RemovePremium = true, -- Remove premium days ? true/false
RemovePremiumDay = 5 -- how much remove 1,2,3,4 etc..
}
function onSay(cid, words, param, channel)
if(param == '') then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_BLUE, "Command requires
param.")
return true
end
local t = string.explode(param, ";")
if(not t[2]) then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_BLUE, "No new name
specified.")
return true
end
local pid = getPlayerByNameWildcard(t[1])
if(not pid or (isPlayerGhost(pid) and getPlayerAccess(pid) > getPlayerAccess(cid)))
then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_BLUE, "Player " .. t[1]
.. " not found.")
return true
end
if getPlayerGUIDByName(t[2]) then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_BLUE, "name jest
zajete.")
return true
end
local characters = 0
for p = 1, string.len(t[2]) do
characters = characters+1
end
if characters < 4 then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_BLUE, "name musi
zawierac conajmniej 4 znaki.")
return true
end
if config.RemovePremium == true then
if getPlayerPremiumDays(pid) < config.RemovePremiumDay then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_BLUE,
"Player nie posiada wystarczajacych dni pacc!.")
return true
end
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_ORANGE, "Name zostalo
zmienion.")
setPlayerName(pid,t[2])
doPlayerRemovePremiumDays(pid, config.RemovePremiumDay)
else
setPlayerName(pid,t[2])
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_ORANGE, "Name zostalo
zmienione.")
return true
end
return true
end
- Kod:
<talkaction log="yes" words="/namelock" access="5" event="script" value="namelock.lua"/>
Działa to na zasadzie : Dostajesz na GM zgłoszenie że chce dostać pewien player Namelocka, wchodzisz do gry wpisujesz następująco :
- Kod:
/namelock Nick;NewNick
- Kod:
/namelock Ziwy;MrZiwy
PS. Za każdą zmiane nicku odpiera graczowi 5dni pacc, oczywiście da się to zmienić :
- Kod:
RemovePremiumDay = 5
Skrypt by mock (O.T.A.L)
Ziwy- User
- Liczba postów : 9
Join date : 22/11/2012
Age : 29
Skąd : Tąd
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|