[Moduł]Zmiana Koloru Nazw
[Moduł]Zmiana Koloru Nazw
Witam.
Tym razem przedstawię wam skrypt, który mogliście zauważyć na serwerze tj. DigiWorld.
Przy instalacji tego modułu, potrzebujemy nie skompilowanego OTClienta.
1. Przejdźmy do instalacji:
Wchodzimy do pliku Creature.cpp i szukamy:
2. Instrukcja Użycia:
Dodamy np potwora o nazwie Sedron:
Pozdrawiam.
Tym razem przedstawię wam skrypt, który mogliście zauważyć na serwerze tj. DigiWorld.
Przy instalacji tego modułu, potrzebujemy nie skompilowanego OTClienta.
1. Przejdźmy do instalacji:
Wchodzimy do pliku Creature.cpp i szukamy:
- Kod:
if(healthPercent > 92)
- Kod:
if(healthPercent > 92)
if (m_name == "Banana Fight"){
m_informationColor = Color(0xB2, 0x22, 0x22);
}else{
m_informationColor = Color(0x00, 0xBC, 0x00);
}
else if(healthPercent > 60)
if (m_name == "Banana Fight"){
m_informationColor = Color(0xB2, 0x22, 0x22);
}else{
m_informationColor = Color(0x50, 0xA1, 0x50);
}
else if(healthPercent > 30)
if (m_name == "Banana Fight"){
m_informationColor = Color(0xB2, 0x22, 0x22);
}else{
m_informationColor = Color(0xA1, 0xA1, 0x00);
}
else if(healthPercent >
if (m_name == "Banana Fight"){
m_informationColor = Color(0xB2, 0x22, 0x22);
}else{
m_informationColor = Color(0xBF, 0x0A, 0x0A);
}
else if(healthPercent > 3)
if (m_name == "Banana Fight"){
m_informationColor = Color(0xB2, 0x22, 0x22);
}else{
m_informationColor = Color(0x91, 0x0F, 0x0F);
}
else
m_informationColor = Color(0x85, 0x0C, 0x0C);
m_healthPercent = healthPercent;
callLuaField("onHealthPercentChange", healthPercent);
if(healthPercent <= 0)
onDeath();
2. Instrukcja Użycia:
Dodamy np potwora o nazwie Sedron:
- Kod:
if (m_name == "Banana Fight"){
m_informationColor = Color(0xB2, 0x22, 0x22);
}else if (m_name == "Sedron"){
Pozdrawiam.
Similar topics
» [Talkactions]Zmiana Nicku tzw. Namelock poprzez GM'a
» [Moduł]Change Log
» [Moduł]WASD Walker
» [Moduł]Potwory na Minimapce
» [Moduł]Change Log
» [Moduł]WASD Walker
» [Moduł]Potwory na Minimapce
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|