Tibia Mod
Forum zostało Przeniesione tutaj:
http://tibiamod.xaa.pl/

Zapraszam.

Join the forum, it's quick and easy

Tibia Mod
Forum zostało Przeniesione tutaj:
http://tibiamod.xaa.pl/

Zapraszam.
Tibia Mod
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

[8.54] Attack Speed

Go down

[8.54] Attack Speed Empty [8.54] Attack Speed

Pisanie by Anastazjusz Czw Lis 15, 2012 9:29 pm

Witam.
Przedstawiam wam kod na skill Attack Speed.

w player.cpp szukamy:
Kod:
uint32_t Player::getAttackSpeed()
{
        Item* weapon = getWeapon();
        if(weapon && weapon->getAttackSpeed() != 0)
                return weapon->getAttackSpeed();

        return vocation->getAttackSpeed();
}

Zamieniamy na:
Kod:
uint32_t Player::getAttackSpeed()
{
        uint32_t attackSpeed = vocation->getAttackSpeed();
        uint32_t skilll = getSkill(SKILL_AXE, SKILL_LEVEL);
        Item* weapon = getWeapon();

        if(skilll > 150)
                        skilll = 150;

        if(weapon && weapon->getAttackSpeed() != 0)
                        attackSpeed = weapon->getAttackSpeed();

        return attackSpeed - (skilll * 10);
}

W creature.h szukamy
Kod:
#define EVENT_CREATURECOUNT 10
#define EVENT_CREATURE_THINK_INTERVAL 500

Zamieniamy na:
Kod:

#define EVENT_CREATURECOUNT 1
#define EVENT_CREATURE_THINK_INTERVAL 100

Objaśnienia:
Kod:

if(skilll > 150)
                        skilll = 150;

-Jeżeli nasz skill przekroczy wartość 150 zostaje przywrócony do wartości 150, czyli maksymalnie możemy osiągnąć 150 attack speed

return attackSpeed - (skilll * 10);

-Co każdy kolejny punkt skilla wartość naszego AS (podstawowa 2000) spada o 10, czym niższa wartość tym szybciej bijemy, więc na 150 AS : 2000 - 150*10 = 500


Pozdrawiam

Anastazjusz
Moderator

Liczba postów : 12
Join date : 14/11/2012

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach