[Mods]System Uśmieszków
Tibia Mod :: Skrypty :: Systems & Mods
Strona 1 z 1
[Mods]System Uśmieszków
Witam.
Chciałbym wam przedstawić System Uśmieszków.
Instalacja:
1. wchodzimy w data/mods/ i tworzymy plik o nazwie usmiechy.xml i wklejamy do niego:
Koniec.
Pozdrawiam.
Chciałbym wam przedstawić System Uśmieszków.
Instalacja:
1. wchodzimy w data/mods/ i tworzymy plik o nazwie usmiechy.xml i wklejamy do niego:
- Kod:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<mod name="animated-smiles" version="1.0" author="EddyHavoc" contact="suporte_kanto@live.com" enabled="yes">
<config name="animated-smiles-config"><![CDATA[
exhaust = 1 -- in seconds
storage = 3000 -- storage value used to save exhaustion
]]></config>
<talkaction words="xd, :D, ;D, =d, xp, :P, ;p, =p, :O, ;o, ;s, :s, :/, ;/, :*, ;*, =*, :>, ;>, :), ;), =), :(, ;(, =(, :[, ;[, :], ;], :@, ;@, ^^, ^.^, -.-" separator="," logged="no" hidden="yes" case-sensitive="no" event="script"><![CDATA[
domodlib('animated-smiles-config')
local config = {
exhaust = exhaust,
storage = storage
}
function onSay(cid, words, param, channel)
if(channel ~= CHANNEL_DEFAULT) then
return false
end
if(exhaustion.check(cid, config.storage)) then -- prevent spam
return true
end
if(isInArray({":*", ";*", "=*"}, words)) then
doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), CONST_ME_HEARTS)
end
exhaustion.set(cid, config.storage, config.exhaust)
doCreatureSay(cid, words, TALKTYPE_ORANGE_1)
return true
end
]]></talkaction>
</mod>
Koniec.
Pozdrawiam.
Similar topics
» [NPC]Egg System
» Saga System [CreatureEvents&Npc]
» [8.54] System 2 broni
» [8.54] Absorb System
» [System]Offline Training
» Saga System [CreatureEvents&Npc]
» [8.54] System 2 broni
» [8.54] Absorb System
» [System]Offline Training
Tibia Mod :: Skrypty :: Systems & Mods
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|