Tibia Mod
Forum zostało Przeniesione tutaj:
http://tibiamod.xaa.pl/

Zapraszam.

Join the forum, it's quick and easy

Tibia Mod
Forum zostało Przeniesione tutaj:
http://tibiamod.xaa.pl/

Zapraszam.
Tibia Mod
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

[Creaturesctips]Exp Za Hit

2 posters

Go down

[Creaturesctips]Exp Za Hit Empty [Creaturesctips]Exp Za Hit

Pisanie by Sedron Sro Lis 14, 2012 4:02 pm

Witam.

Chciałbym wam przedstawić i wytłumaczyć instalacje systemu Exp za Hit.

Na początek otwieramy config.lua

I szukamy linijki:
Kod:
experienceStages = false
rateExperience = 50

No i zmieniamy na:
Kod:

experienceStages = false
rateExperience = 0

Następnie wchodzimy w data/creaturesctips/scripts, tworzymy plik exphit.lua i wklejamy to:
Kod:

function CalculeExp(monsterhp, exptotal, hit)
local x = hit <= monsterhp and math.ceil(exptotal * hit / monsterhp) or 0
local x2 = x - 20 + math.random(20)
return x2 > 0 and x2 or 0
end

function isSummon(uid)
return uid ~= getCreatureMaster(uid) or false
end

function onStatsChange(cid, attacker, type, combat, value)
if type == STATSCHANGE_HEALTHLOSS then
if isMonster(cid) then
if isCreature(attacker) then
local sid = isSummon(attacker) == true and getCreatureMaster(attacker) or attacker
if isPlayer(sid) then
local expg = CalculeExp(getCreatureMaxHealth(cid), getMonsterInfo(getCreatureName(cid)).experience * rateExp, value)
doPlayerSendTextMessage(sid, 23, "You gain "..expg.." exp.")
doPlayerAddExp(sid, expg)
end
end
end
elseif type == STATSCHANGE_HEALTHGAIN then
return false
end
return true
end

function onCombat(cid, target)
if isMonster(target) and not isSummon(target) and not isPlayer(target) then
registerCreatureEvent(target, "ExpGain")
end
return true
end

Do login.lua na samym dole dodajemy linijkę:
Kod:

registerCreatureEvent(cid, "ExpHit")

Do creaturesctips.xml dodajemy:
Kod:

<event type="statschange" name="ExpGain" event="script" value="exphit.lua"/>
<event type="combat" name="ExpHit" event="script" value="exphit.lua"/>

I mamy gotowy System.
Mam nadzieję, że system jest łatwy do zrozumienia i że komuś się przyda.

Autorem skryptu jest: fortyy150

Pozdrawiam.



Ostatnio zmieniony przez Sedron dnia Czw Lis 15, 2012 2:50 pm, w całości zmieniany 1 raz
Sedron
Sedron
Admin

Liczba postów : 97
Join date : 11/11/2012

https://tibiamod.forumpl.net

Powrót do góry Go down

[Creaturesctips]Exp Za Hit Empty Re: [Creaturesctips]Exp Za Hit

Pisanie by kubiczi123 Czw Lis 15, 2012 2:45 pm

Dziala, choc malo przydatne Wink

kubiczi123
Moderator

Liczba postów : 12
Join date : 13/11/2012
Age : 28
Skąd : Pila

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach