[Creaturesctips]Exp Za Hit
2 posters
Strona 1 z 1
[Creaturesctips]Exp Za Hit
Witam.
Chciałbym wam przedstawić i wytłumaczyć instalacje systemu Exp za Hit.
Na początek otwieramy config.lua
I szukamy linijki:
No i zmieniamy na:
Następnie wchodzimy w data/creaturesctips/scripts, tworzymy plik exphit.lua i wklejamy to:
Do login.lua na samym dole dodajemy linijkę:
Do creaturesctips.xml dodajemy:
I mamy gotowy System.
Mam nadzieję, że system jest łatwy do zrozumienia i że komuś się przyda.
Autorem skryptu jest: fortyy150
Pozdrawiam.
Chciałbym wam przedstawić i wytłumaczyć instalacje systemu Exp za Hit.
Na początek otwieramy config.lua
I szukamy linijki:
- Kod:
experienceStages = false
rateExperience = 50
No i zmieniamy na:
- Kod:
experienceStages = false
rateExperience = 0
Następnie wchodzimy w data/creaturesctips/scripts, tworzymy plik exphit.lua i wklejamy to:
- Kod:
function CalculeExp(monsterhp, exptotal, hit)
local x = hit <= monsterhp and math.ceil(exptotal * hit / monsterhp) or 0
local x2 = x - 20 + math.random(20)
return x2 > 0 and x2 or 0
end
function isSummon(uid)
return uid ~= getCreatureMaster(uid) or false
end
function onStatsChange(cid, attacker, type, combat, value)
if type == STATSCHANGE_HEALTHLOSS then
if isMonster(cid) then
if isCreature(attacker) then
local sid = isSummon(attacker) == true and getCreatureMaster(attacker) or attacker
if isPlayer(sid) then
local expg = CalculeExp(getCreatureMaxHealth(cid), getMonsterInfo(getCreatureName(cid)).experience * rateExp, value)
doPlayerSendTextMessage(sid, 23, "You gain "..expg.." exp.")
doPlayerAddExp(sid, expg)
end
end
end
elseif type == STATSCHANGE_HEALTHGAIN then
return false
end
return true
end
function onCombat(cid, target)
if isMonster(target) and not isSummon(target) and not isPlayer(target) then
registerCreatureEvent(target, "ExpGain")
end
return true
end
Do login.lua na samym dole dodajemy linijkę:
- Kod:
registerCreatureEvent(cid, "ExpHit")
Do creaturesctips.xml dodajemy:
- Kod:
<event type="statschange" name="ExpGain" event="script" value="exphit.lua"/>
<event type="combat" name="ExpHit" event="script" value="exphit.lua"/>
I mamy gotowy System.
Mam nadzieję, że system jest łatwy do zrozumienia i że komuś się przyda.
Autorem skryptu jest: fortyy150
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Sedron dnia Czw Lis 15, 2012 2:50 pm, w całości zmieniany 1 raz
Re: [Creaturesctips]Exp Za Hit
Dziala, choc malo przydatne
kubiczi123- Moderator
- Liczba postów : 12
Join date : 13/11/2012
Age : 28
Skąd : Pila
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach