Saga System [CreatureEvents&Npc]
3 posters
Tibia Mod :: Skrypty :: Systems & Mods
Strona 1 z 1
Saga System [CreatureEvents&Npc]
JSkrypt działa na takiej zasadzie ,że każda osoba ,która zada min. 25% hp lub ostatni hit dostaje sage.
W data/Creaturescript/creaturescript.xml dodajemy:
W Creaturescirpt/sripts/login.lua
W Creaturescirpt/sripts/Saga.lua
Skrypt działa na tfs 0.3.5 pl, wiem bo testowałem xd. W miejsce wolf należy wpisać nazwę potworka ,który daje nam storage.
25/100<----ile % hp trzeba zadać potworkowi abyśmy otrzymali sage.
Jeżeli ktoś chce to może dać + xd.
Screen dla potwierdzenie. Kolega zjechał go do reda a ja dobiłem mobka i oboje dostaliśmy storage ;d.
Zamiast setGlobalStorageValue(1, 0) można dać :
doPlayerAddExp(cid,ilość expa)
doPlayerAddMana(cid, ilość many)
doPlayerAddItem(cid, id itemka)
doPlayerAddHealth(cid,ilość hp)
lub
doTeleportThing(cid, tppos)
tppos = {x=160, y=49, z=7, stackpos=1}
Przykładowy npc
W data/Creaturescript/creaturescript.xml dodajemy:
- Kod:
<event type="kill" name="saga" event="script" value="saga.lua"/>
W Creaturescirpt/sripts/login.lua
- Kod:
registerCreatureEvent(cid, "saga")
W Creaturescirpt/sripts/Saga.lua
- Kod:
function onKill(cid, target, lastHit)
if lastHit and getCreatureName(target):lower() == 'wolf' or getCreatureName(target):lower() == 'wolf' and doCreatureAddHealth(target, -(getCreatureHealth(target)*(25/100))) then
setGlobalStorageValue(1, 0)
doCreatureSay(cid, "You kill mizuki", TALKTYPE_ORANGE_1)
if getPlayerStorageValue(cid, 8000) == 1 then
setPlayerStorageValue(cid, 8000, 2)
end
end
return true
end
Skrypt działa na tfs 0.3.5 pl, wiem bo testowałem xd. W miejsce wolf należy wpisać nazwę potworka ,który daje nam storage.
25/100<----ile % hp trzeba zadać potworkowi abyśmy otrzymali sage.
Jeżeli ktoś chce to może dać + xd.
Screen dla potwierdzenie. Kolega zjechał go do reda a ja dobiłem mobka i oboje dostaliśmy storage ;d.
Zamiast setGlobalStorageValue(1, 0) można dać :
doPlayerAddExp(cid,ilość expa)
doPlayerAddMana(cid, ilość many)
doPlayerAddItem(cid, id itemka)
doPlayerAddHealth(cid,ilość hp)
lub
doTeleportThing(cid, tppos)
tppos = {x=160, y=49, z=7, stackpos=1}
Przykładowy npc
- Kod:
local focuses = {}
local function isFocused(cid)
for i, v in pairs(focuses) do
if(v == cid) then
return true
end
end
return false
end
local function addFocus(cid)
if(not isFocused(cid)) then
table.insert(focuses, cid)
end
end
local function removeFocus(cid)
for i, v in pairs(focuses) do
if(v == cid) then
table.remove(focuses, i)
break
end
end
end
local function lookAtFocus()
for i, v in pairs(focuses) do
if(isPlayer(v) == TRUE) then
doNpcSetCreatureFocus(v)
return
end
end
doNpcSetCreatureFocus(0)
end
function onCreatureAppear(cid)
end
function onCreatureDisappear(cid)
if(isFocused(cid)) then
selfSay("Hmph!")
focus = 0
if(isPlayer(cid) == TRUE) then --Be sure he's online
closeShopWindow(cid)
end
end
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
if((msg == "hi") and not (isFocused(cid))) then
selfSay("Welcome, ".. getCreatureName(cid) .." do you want start Your adventure with Bleach??", cid, TRUE)
addFocus(cid)
elseif((isFocused(cid)) and (msg == "yes")) then ----- 1>
if getPlayerStorageValue(cid,25128) == -1 then ---- 2
selfSay("Alright, so I have for you first task. You have to kill Hollow. He is somehere in the Karakura and I don't know where. Find him", cid, TRUE) ----- 3
doPlayerAddExp(cid, 500) ----- 4
setPlayerStorageValue(cid,25128,2) ---- 5
end
if((msg == "hi") and not (isFocused(cid))) then
selfSay("Welcome, ".. getCreatureName(cid) .." Do You find and kill Hollow?! ' .", cid, TRUE)
addFocus(cid)
elseif((isFocused(cid)) and (msg == "yes")) then ----- 1>
if getPlayerStorageValue(cid,25128) == 3 then ---- 2
selfSay("Great. Now You have to go Orihime Inoue.", cid, TRUE) ----- 3
doPlayerAddExp(cid, 1000) ----- 4
setPlayerStorageValue(cid,25128,4) ---- 5
end
elseif((isFocused(cid)) and (msg == "bye" or msg == "goodbye" or msg == "cya")) then
selfSay("Goodbye!", cid, TRUE)
closeShopWindow(cid)
focus = 0
end
end
function onPlayerCloseChannel(cid)
if(isFocused(cid)) then
selfSay("Bye Bye!")
closeShopWindow(cid)
focus = 0
end
end
function onPlayerEndTrade(cid)
selfSay("It was a pleasure doing business with you.", cid)
end
function onThink()
for i, focus in pairs(focuses) do
if(isCreature(focus) == FALSE) then
removeFocus(focus)
else
local distance = getDistanceTo(focus) or -1
if((distance > 4) or (distance == -1)) then
selfSay("Bye Bye!", cid, TRUE)
closeShopWindow(focus)
removeFocus(focus)
end
end
end
lookAtFocus()
end
end
Ostatnio zmieniony przez darkes dnia Czw Lis 15, 2012 7:57 pm, w całości zmieniany 2 razy
darkes- Uploader
- Liczba postów : 27
Join date : 13/11/2012
Re: Saga System [CreatureEvents&Npc]
Ladnie opisane, widac, ze sie postarales, bo i ss wlasny.
To dzieki ludziom jak ty to wszystko bedzie szlo do przodu.
Skrypt dziala, byl drobny blad ale to przez moj silnik.
To dzieki ludziom jak ty to wszystko bedzie szlo do przodu.
Skrypt dziala, byl drobny blad ale to przez moj silnik.
kubiczi123- Moderator
- Liczba postów : 12
Join date : 13/11/2012
Age : 28
Skąd : Pila
Re: Saga System [CreatureEvents&Npc]
Przeniosę do systemów.
Jeśli skrypt ma więcej niż 2 znaczniki jak ten temat,
Proszę kierować skrypt do Systemów.
Pozdrawima
Jeśli skrypt ma więcej niż 2 znaczniki jak ten temat,
Proszę kierować skrypt do Systemów.
Pozdrawima
Similar topics
» [System]Offline Training
» [Mods]System Uśmieszków
» [8.54] System 2 broni
» [8.54] Absorb System
» [TalkActions] Transform System
» [Mods]System Uśmieszków
» [8.54] System 2 broni
» [8.54] Absorb System
» [TalkActions] Transform System
Tibia Mod :: Skrypty :: Systems & Mods
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|