[Actions]Usuwanie oraz Automatyczne tworzenie ścian/dzwignia!
Strona 1 z 1
[Actions]Usuwanie oraz Automatyczne tworzenie ścian/dzwignia!
Witam, przedstawiam skrypt który ma wiele zastosowań!
Skrypt jest użytkownika; megachock z otl..du (dostałem pozwolenie na dodanie go tutaj)
więc skrypt polega na:
mamy ścianę, chcemy aby ściana znikała po pociągnięciu za dźwignie!
ustawiamy czas w jakim ma się pokazać ponownie! w sekundach!
Skrypt:
actions/scripts/nazwaskryptu.lua
Kod:
config
local pos = {x=1656, y=1135, z=7, 1544} - pozycja ściany którą chcemy usuwać oraz która ma się pokazać!
local wall = 1544 - Id ściany która ma być tam postawiona!
local seconds = 3 - w jakim czasie ma się pokazać ponownie! w sekundach!
actions.xml:
Kod:
Robimy to tak:
Actions ID ustawiamy na skrzynce jakie mamy w actions.xml w tym przypadku to "23891"
ID ściany w tym przypadku to "1544"
Id ściany można zmienić :
local pos = {x=1656, y=1135, z=7, 1544}
local wall = 1544
testowane na tfs 0.3.5pl (8.50)
Dziekuje uzytkownikowi megachock za pozwolenie na udostepnienie skryptu!
Skrypt jest użytkownika; megachock z otl..du (dostałem pozwolenie na dodanie go tutaj)
więc skrypt polega na:
mamy ścianę, chcemy aby ściana znikała po pociągnięciu za dźwignie!
ustawiamy czas w jakim ma się pokazać ponownie! w sekundach!
Skrypt:
actions/scripts/nazwaskryptu.lua
Kod:
- Kod:
local pos = {x=1656, y=1135, z=7, 1544}
local wall = 1544
local level = 70
local seconds = 3
local event = 0
local function reset(leverPos)
local lever = getTileItemById(leverPos, 1946).uid
doTransformItem(lever, 1945)
doCreateItem(wall, 1, pos)
doPlayerSendTextMessage(cid,21,"The pass has been closed!")
end
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
if item.itemid == 1945 and getPlayerLevel(cid) >= level then
doRemoveItem(getTileItemById(pos,wall).uid)
doPlayerSendTextMessage(cid,21,"You have opened the pass, Beware!")
event = addEvent(reset, seconds * 1000, getThingPos(item.uid))
doTransformItem(item.uid,item.itemid+1)
elseif item.itemid == 1946 and getPlayerLevel(cid) >= level then
stopEvent(event)
doPlayerSendTextMessage(cid,21,"You have closed the pass!")
doTransformItem(item.uid,item.itemid-1)
doCreateItem(wall, 1, pos)
end
return true
end
config
local pos = {x=1656, y=1135, z=7, 1544} - pozycja ściany którą chcemy usuwać oraz która ma się pokazać!
local wall = 1544 - Id ściany która ma być tam postawiona!
local seconds = 3 - w jakim czasie ma się pokazać ponownie! w sekundach!
actions.xml:
Kod:
- Kod:
<action actionid="23891" event="script" value="nazwaskryptu.lua"/>
Robimy to tak:
Actions ID ustawiamy na skrzynce jakie mamy w actions.xml w tym przypadku to "23891"
ID ściany w tym przypadku to "1544"
Id ściany można zmienić :
local pos = {x=1656, y=1135, z=7, 1544}
local wall = 1544
testowane na tfs 0.3.5pl (8.50)
Dziekuje uzytkownikowi megachock za pozwolenie na udostepnienie skryptu!
Ziwy- User
- Liczba postów : 9
Join date : 22/11/2012
Age : 29
Skąd : Tąd
Similar topics
» Tworzenie serwera :P
» [actions] Runa dająca storage i teleportująca nas do temple
» [8.54]Skrypt na automatyczne przydzielenie lokacji-spawn'u.
» [MoveEvents] Automatyczne szukanie wolnego domku by Oskar
» [actions] Runa dająca storage i teleportująca nas do temple
» [8.54]Skrypt na automatyczne przydzielenie lokacji-spawn'u.
» [MoveEvents] Automatyczne szukanie wolnego domku by Oskar
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|